Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидюк, Галина Михайлівна-
dc.contributor.authorКардашук, Наталія В'ячеславівна-
dc.contributor.authorОсип, Марія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-02-09T07:29:33Z-
dc.date.available2024-02-09T07:29:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.147:5:159.955-053.67-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.1.2-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/801-
dc.description.abstractУ статті розкриваються передумови розвитку цілісного мислення, вплив біоадекватної методики на синхронну роботу обох півкуль мозку та переваги природовідповідного навчання над традиційним. Статтю присвячено роз-криттю важливості та можливостей формування гуманістично-орієнтованих якостей на основі реалізації нових підходів в освіті, а саме з погляду ноосферної концепції – формування в людини цілісної ноосферної свідомості (цілісного мислення, етичного біоадекватного методу поведінки та екологічного світогляду) у майбутніх педаго-гів. Біоадекватна (ноосферна) методика навчання дозволяє створити особистісно орієнтовану систему мислеобра-зів будь-якої навчальної дисципліни. Така методика мотивує, формує цілісне мислення, а правильне мислення дає інструмент для вирішення не тільки навчальних, але і життєвих завдань.Заняття з використанням біоадекватної теорії більше насичені творчими образами. Це дає можливість спрацюва-ти принципу інтелектуальної безпеки, що передбачає захист від перевантажень, чужорідної непотрібної інформації.Релаксація дозволяє кожному студенту розслабитись, що знімає стрес, втому, психологічне навантаження. Створені в цей момент власні мисле-образи приводять до власних найцінніших відкриттів.Кожний студент відчуває єдність з природою, розкриває свій талант, формує цілісне мислення. А на цій базі сформується висока духовність, моральність, якості гармонійної людини із собою, суспільством, природою.Таким чином, БАТ підвищує творчий потенціал педагога і вихованця, а результативність заняття покращує і береже здоров’я студентів і стимулює інтерес до навчання. Педагог ноосферної школи має бути фахівцем, який володіє екологічним здоровим, цілісним, гармонійним мисленням, як першою і головною сходинкою на шляху до ноосферної свідомості. Мета методики біоадекватного (ноосферного) мислення полягає в формуванні психоло-гічного здоров’я, мотивації екологічно здорового типу мислення, заснованого на свідомому сукупному володінні логічним (лівопівкульним) і образним (правопівкульним) мислення.uk_UA
dc.publisherАкадемічні студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;Вип. 1, 2023-
dc.subjectноосферна освітаuk_UA
dc.subjectбіоадекватність сприйняттяuk_UA
dc.subjectцілісне мисленняuk_UA
dc.titleБІОАДЕКВАТНА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ЦІЛІСНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
440-Текст статті-831-1-10-20230726.pdf277,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.