Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/79
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНарихнюк, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorПодолюк, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-09-16T09:28:05Z-
dc.date.available2022-09-16T09:28:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 811.161.2’1(045)(477.82)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/79-
dc.description.abstractМета дослідження. Сучасний стан розвитку освітнього середовища вимагає підвищення професійної підготовки педагогічних кадрів, у тому числі мовної компетентності. У статті розкрито питання важливості мовної підготовки студентів навчальних закладів педагогічного профілю до майбутньої професійної діяльності в контексті навчання математики та інших навчальних предметів. Методи дослідження. Проведено спостереження, визначено типові порушення мовних норм сучасної української літературної мови під час навчальних занять. Результат. Наголошено на актуальності розгляду окреслених мовленнєвих проблем та шляхів їх подолання.uk_UA
dc.publisherПедагогічний часопис Волині.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна;№2(13)-
dc.subjectмовні нормиuk_UA
dc.subjectлексичні нормиuk_UA
dc.subjectграматичні нормиuk_UA
dc.subjectтипи норм,uk_UA
dc.subjectпрофесійна майстерністьuk_UA
dc.subjectмодернізація освіти.uk_UA
dc.titleПрактикум з лінгвістичної грамотності як компонент мовної підготовки майбутнього вчителя.uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.