Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/792
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кикіньова, Лариса Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Шумська, Віра Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-23T08:00:49Z | - |
dc.date.available | 2024-01-23T08:00:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 78.071.4:378:786.2 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/27.203583 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/792 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. Ґрунтуючись на результатах аналізу робіт вітчизняних і закордонних учених, виявлено, що інструментально-виконавська підготовка має специфіку формування інтелектуально-творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва. Необхідно зазначити, що останні роки увага вчених до проблеми інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва зросла, але зосереджена вона переважно на окремих аспектах процесу навчання гри на музичних інструментах. Аналізуючи процес інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, ми прийшли до висновку, що взаємозв’язок між предметами інструментально-виконавського циклу (основним і додатковим інструментом, концертмейстерським і оркестровим класом, ансамблем тощо) відсутній. Кожний предмет націлений на відпрацювання своїх, вузько специфічних умінь і навичок. Розглядається специфіка формування інтелектуально-творчих умінь, які можуть мати місце за різних видів музичної діяльності, наприклад, за систематичного прослуховування музики, вивчення музично-теоретичних та музично-історичних дисциплін. Однак процеси розвитку музиканта особливо ефективні тоді, коли він практично, а не умоглядно, оперує музичним матеріалом. У статті розкрито й обґрунтовано значення необхідної умови специфіки формування інтелектуально-творчих умінь, якою є інструментально-виконавська діяльність, у результаті якої відбувається відпрацювання набутих навичок у реальних умовах, бо саме у виконавстві особливо яскраво виражається інтелектуально-творча спрямованість особистості майбутнього педагога. Цей вид діяльності дає можливість повніше розкрити індивідуальність, розвиває творчу самостійність, активізує минулий естетичний досвід, залучає потрібні асоціативні зв’язки. Розкривається зміст, завдання інструментально-виконавської підготовки як найважливішої частини професійної підготовки педагога-музиканта. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип 27, том 2, 2020 | - |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні здібності | uk_UA |
dc.subject | інтелектуально-творчі здібності | uk_UA |
dc.title | СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуальні питання гуманітарних наук.pdf | 4,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.