Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/78
Назва: Застосування програмних засобів створення динамічних моделей для інноваційної взаємодії при вивченні курсу математики.
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Нарихнюк, Наталія Юріївна
Корнелюк, Віктор Олександрович
Ключові слова: педагогічні програмні засоби,
електронні програми Gran
електронні програми Gran
математика
інноваційні технології.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Педагогічний часопис Волині.
Серія/номер: Педагогічна;№4(11).
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про впровадження педагогічних програмних засобів навчання у контексті модернізації системи освіти України. Здійснюється аналіз поняття «педагогічні програмні засоби навчання», а також спроба його узагальнення та уточнення. Обґрунтовується доцільність використання педагогічних програмних засобів для інноваційної взаємодії у процесі вивчення курсу математики. Досліджується комплект електронних програм Gran (Gran1, Gran-2D, Gran-3D) та обґрунтовується доцільність їх використання на заняттях алгебри та початків аналізу і геометрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/78
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.