Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/775
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярмолюк, Олена Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T16:43:41Z | - |
dc.date.available | 2023-12-20T16:43:41Z | - |
dc.date.issued | 2023-11 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.07:005 378 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/775 | - |
dc.description.abstract | У статті визначені зміст, мету та функції освітнього менеджменту, розглянуто структуру освітньої системи України. Забезпечення надання якісних освітніх послуг, функціонування мережі закладів освіти в Україні, формування та розробка стратегії їхнього розвитку, організація роботи науково-педагогічного колективу та навчально-виховного процесу в цілому – наслідки успішної діяльності менеджменту в освітній галузі. Одним з головних завдань менеджменту в закладах освіти є забезпечення ефективного використання ресурсів (матеріальних, людських, інформаційних тощо) з метою якісного надання освітніх послуг здобувачам освіти. Методологія статті базується на науковому дослідженні та аналізі літературних джерел, використанні аналітичного методу для огляду останніх досліджень та публікацій у структурі фахової передвищої та вищої педагогічної освіти України. Розглянуто діяльність державних структурних підрозділів, які відповідно до чинного законодавства реалізують та регламентують менеджмент в закладах освіти, зокрема: Президент України, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство освіти і науки України, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади, Вища атестаційна комісія України, Державна акредитаційна комісія України, уряд Автономної Республіки Крим (АРК), місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування і підпорядковані їм органи управління освітою. Визначено та розглянуто вимоги до професійних та особистих якостей керівника структурного освітнього підрозділу, професійного менеджера освіти чи директора закладу фахової передвищої та вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво "Молодий вчений" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;№11 (123) | - |
dc.subject | менеджмент | uk_UA |
dc.subject | освітній менеджмент | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова передвища та вища освіта | uk_UA |
dc.subject | керівник закладу освіти | uk_UA |
dc.subject | структурний підрозділ | uk_UA |
dc.subject | менеджер освіти | uk_UA |
dc.title | Перспективи розвитку освітнього менеджменту в діяльності закладів фахової передвищої та вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ярмолюк О.В._Молодий вчений_2023.pdf | 224,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.