Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/773
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дурманенко, Євгенія Аристархівна | - |
dc.contributor.author | Бартків, Оксана Степанівна | - |
dc.contributor.author | Дурманенко, Оксана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T14:07:58Z | - |
dc.date.available | 2023-12-20T14:07:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/62.1.19 | - |
dc.identifier.other | УДК 37:378]:001.895 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/773 | - |
dc.description.abstract | Реформування системи освіти України загалом та впровадження в освітній процес закладів загальної середньої освіти концептуальних положень Нової української школи зумовили модифікацію змісту, форм та методів професійної підготовки майбутніх педагогів, пошук нових шляхів до формування в здобувачів вищої освіти системи загальних та ключових компетентностей. Пріоритетною у цьому контексті є підготовка майбутніх педагогів до впровадження технологій, які характеризуються новизною, інтерактивністю, оптимальністю та варіативністю, тобто інноваційних технологій. Мета статті полягає у характеристиці змісту професійної підготовки майбутніх педагогів до використання інноваційних технологій. Реалізація мети потребувала розв’язання завдань: 1) визначити сутність, ознаки та ласифікацію інноваційних технологій; 2) обґрунтувати зміст підготовки майбутніх педагогів до икористання інноваційних технологій у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інноваційні технології визначено як сукупність нових інтерактивних, активних методів та прийомів навчання, які цілеспрямовано використовуються в процесі професійної підготовки задля формування в студентів інтегральної та системи загальних і фахових компетентностей організації освітнього процесу з використанням нового, творчого, оригінального, що сприяє ефективному засвоєнню знань, формуванню умінь і навичок та soft kills. У процесі вивчення педагогічних дисциплін здійснюємо підготовку майбутніх педагогів до реалізації освітньому процесі закладів загальної середньої освіти інноваційних технологій, а саме технологій нтерактивного, інтегрованого (STEM-технології), проєктного та інформаційно-комп’ютерного навчання. За умови усвідомленого розуміння сутності, видів, алгоритму реалізації інноваційних технологій професійна підготовка майбутніх педагогів до їх використання в освітньому процесі буде ефективною. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА;Випуск 62. Том 1. | - |
dc.subject | STEM-технологія | uk_UA |
dc.subject | Smart-технологія | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Інноваційна педагогііка.pdf | 168,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.