Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/767
Назва: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Інші назви: Автореферат дисертації
Автори: Триндюк, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: академічна мобільність
комунікативна готовність
професійна готовність
соціальна мобільність
соціально-психологічна готовність
іншомовно-комунікативна готовність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Cхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано зміст і структуру феномена академічна мобільність, професійно-знаннєва готовність, соціально-психологічна готовність, іншомовно-комунікативна готовність, готовність до академічної мобільності. Академічна мобільність трактується як інтегративна особистісна якість особистості. Визначено компоненти готовності до академічної мобільності у студентів вищого технічного навчального закладу, враховуючи предметну специфіку їхньої професійної діяльності та сучасні вимоги, які ставить професійне співтовариство до процесу підготовки інженерів: мотиваційний, когнітивно-комунікативний, особистісно-діяльнісний. Виокремлено комплекс взаємозалежних і взаємозв’язаних критеріїв: спонукально-цільовий, інформативно-комунікаційний, процесуально-поведінковий. Педагогічні умови формування готовності до академічної мобільності у студентів вищого технічного навчального закладу розглянуто в дослідженні як сукупність чинників, що забезпечують ефективну організацію освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ena.lpnu.ua/items/e076b82c-1ef7-4155-8fca-b30a822a78e4
http://localhost/jspui/handle/123456789/767
Розташовується у зібраннях:Архів авторефератів дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avt_Tryndiuk.pdf817,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.