Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/75
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛехіцький, Тарас Володимирович-
dc.contributor.authorВознюк, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-09-10T15:58:26Z-
dc.date.available2022-09-10T15:58:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/41/1.18-
dc.identifier.otherУДК 378:070.4-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/75-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі вищої освіти – формуванню професійної культури майбутніх фахівців засобами сучасної освіти, а саме застосуванням хмарних технологій. Розкривається суть таких понять, як «професійна культура», «навчальний процес», «хмарні технології», «освітня діяльність». Основна увага зосереджується на методичних засадах формування професійної культури майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Національна освіта на сучасних етапах свого розвитку досить уваги приділяє умовам формування професійної культури, зокрема й у період навчання за допомогою хмарних технологій. Запорукою знаннєвої складової частини майбутнього фахівця є професійна культура. Фахівець повинен панувати всі компоненти професійної культури, уміти правильно вирішувати завдання будь-якої складності. Висвітлюються критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного явища. На основі аналізу педагогічної літератури обґрунтовуються впливи на процеси формування професійної культури сучасними методами дистанційного навчання. Зазначається, що хмарні технології натепер є невід’ємною складовою частиною навчально-виховних процесів у закладах вищої освіти, розглядаються серед технологій для формування професійних компетентностей. Приділяється увага питанню інформатизації суспільства, що передбачає інформатизацію галузі науки й освіти, у якій формуються пізнавальні процеси й соціально-економічні явища, що в майбутньому сприяє прогресивному розвитку суспільства загалом. Хмарні технології виявилися високоефективними для задоволення освітніх потреб. Професійна культура розглядається на таких рівнях розвитку (початковий рівень, вищий рівень), що несуть у собі обсяг професійного світогляду, професійних знань, інтересів і вмінь, здатності розв’язувати завдання. Нові освітні стандарти, хмарні технології допомагають формуванню нової інформаційної культури педагога та здобувача освіти, що надають унікальну можливість поєднати проєктну методику й інформаційно-комунікаційні технології. Використання хмарних технологій у навчальному процесі дозволяє зробити освітній простір відкритим. Взаємодія новітніх інформаційних досягнень взаємопов’язана з формуванням у здобувачів освіти професійних знань, міжкультурного спілкування, професійної культури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;№ 41, т. 1-
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectкультура особистостіuk_UA
dc.subjectпрофесійна культура фахівцяuk_UA
dc.titleФормування професійної культури майбутніх фахівців крізь аспекти навчання хмарними технологіямиuk_UA
dc.title.alternativeФахова наукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра природничо - математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ.pdf147,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.