Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗиско, Віта Віталіївна-
dc.contributor.authorКругляченко, Анжела Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-06T11:59:04Z-
dc.date.available2023-12-06T11:59:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК37.013-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/749-
dc.description.abstractПоданий аналіз педагогічної спадщини В. Сухомлинського як видатного вченого-педагога та дитячого письменника. Порушена проблема національного виховання, визначальним чинником якого є успадкування молодим поколінням багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності його світогляду. Розглянуто педагогічні ідеї досвід В. Сухомлинського з позиції практичної діяльності сучасного вчителя музичного мистецтва. Визначено й обгрунтовано дидактичні компоненти змісту творчого педагогічного процесу у початкових класах ЗЗСО.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 8. 2018-
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectпрактична діяльністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectурок музичного мистецтваuk_UA
dc.titleВтілення педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в практичній діяльності вчителя музичного мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf108,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.