Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зиско, Віта Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Кругляченко, Анжела Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-06T11:59:04Z | - |
dc.date.available | 2023-12-06T11:59:04Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК37.013 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/749 | - |
dc.description.abstract | Поданий аналіз педагогічної спадщини В. Сухомлинського як видатного вченого-педагога та дитячого письменника. Порушена проблема національного виховання, визначальним чинником якого є успадкування молодим поколінням багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності його світогляду. Розглянуто педагогічні ідеї досвід В. Сухомлинського з позиції практичної діяльності сучасного вчителя музичного мистецтва. Визначено й обгрунтовано дидактичні компоненти змісту творчого педагогічного процесу у початкових класах ЗЗСО. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 8. 2018 | - |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UA |
dc.subject | практична діяльність | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | урок музичного мистецтва | uk_UA |
dc.title | Втілення педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в практичній діяльності вчителя музичного мистецтва | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 108,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.