Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/736
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Лариса Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Калашнюк, Володимир Миколайович | - |
dc.contributor.author | Самрук, Микола Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T06:47:54Z | - |
dc.date.available | 2023-11-28T06:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 78.087.68(075.8) | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32782/apv/2022.2.14 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/736 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на тому, що фундаментальний розвиток особистості відбувається саме в період навчання, саме тому варто максимально використовувати цей час для музичного виховання, формуючи музичний смак та творчий розвиток особистості, збагачуючи соціальний досвід студентів. Зазначається, що в сучасних умовах розвитку інформаційних технологій музично-освітні програми повинні враховувати нинішні музичні та соціальні потреби нового покоління, захищаючи молодь від пасивного, недиференційованого споживання інформації, зокрема музичного характеру. Доведено, що заняття музичним мистецтвом сприяють розширенню музичного та загального кругозору, розвитку художнього мислення, естетичного та музичного смаку. Оволодіння, молодим поколінням, ключовими поняттями музичного мистецтва, формування підвищеного інтересу до творчої діяльності, до музичної спадщини українського народу, класичній та сучасній. Доведено, що музичне мистецтво є сильним засобом розвитку емоційного світу особистості. Сутність емоційного впливу музичного мистецтва на людину полягає в тому, що при її сприйнятті активізуються інтуїтивні уявлення та емоції, що забезпечує розуміння емоційного характеру музики. Зазначається, що актуалізація в музичній педагогіці методів та прийомів стимулюють творче, інтуїтивне розуміння музики, розвивають вміння інтонаційного розуміння музичних творів, активізують процес художнього сприйняття особистості, розвивають її художньо-образне мислення. Описано, що для формування позитивного ставлення студентів до музичної діяльності важливо, щоб музичні орієнтації молодого покоління знаходили своє віддзеркалення у змісті занять. Для творчого розвитку молоді педагогам під час занять музичним мистецтвом важливо розкрити весь спектр напрямів і видів музичної культури, щоб вони могли вибрати найбільш близькі собі форми і течії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogiсa Volynienses, Вип. 2, 2022 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 2 | - |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.subject | художньо-образне мислення | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | духовний розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | засоби виховання | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
555-Текст статті-1038-1-10-20220610.pdf | 341,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.