Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Лариса Вікторівна-
dc.contributor.authorКалашнюк, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorСамрук, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2023-11-28T06:47:54Z-
dc.date.available2023-11-28T06:47:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 78.087.68(075.8)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/apv/2022.2.14-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/736-
dc.description.abstractУ статті наголошується на тому, що фундаментальний розвиток особистості відбувається саме в період навчання, саме тому варто максимально використовувати цей час для музичного виховання, формуючи музичний смак та творчий розвиток особистості, збагачуючи соціальний досвід студентів. Зазначається, що в сучасних умовах розвитку інформаційних технологій музично-освітні програми повинні враховувати нинішні музичні та соціальні потреби нового покоління, захищаючи молодь від пасивного, недиференційованого споживання інформації, зокрема музичного характеру. Доведено, що заняття музичним мистецтвом сприяють розширенню музичного та загального кругозору, розвитку художнього мислення, естетичного та музичного смаку. Оволодіння, молодим поколінням, ключовими поняттями музичного мистецтва, формування підвищеного інтересу до творчої діяльності, до музичної спадщини українського народу, класичній та сучасній. Доведено, що музичне мистецтво є сильним засобом розвитку емоційного світу особистості. Сутність емоційного впливу музичного мистецтва на людину полягає в тому, що при її сприйнятті активізуються інтуїтивні уявлення та емоції, що забезпечує розуміння емоційного характеру музики. Зазначається, що актуалізація в музичній педагогіці методів та прийомів стимулюють творче, інтуїтивне розуміння музики, розвивають вміння інтонаційного розуміння музичних творів, активізують процес художнього сприйняття особистості, розвивають її художньо-образне мислення. Описано, що для формування позитивного ставлення студентів до музичної діяльності важливо, щоб музичні орієнтації молодого покоління знаходили своє віддзеркалення у змісті занять. Для творчого розвитку молоді педагогам під час занять музичним мистецтвом важливо розкрити весь спектр напрямів і видів музичної культури, щоб вони могли вибрати найбільш близькі собі форми і течії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherActa Paedagogiсa Volynienses, Вип. 2, 2022uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 2-
dc.subjectхудожній образuk_UA
dc.subjectхудожньо-образне мисленняuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectдуховний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectзасоби вихованняuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
555-Текст статті-1038-1-10-20220610.pdf341,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.