Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмолюк, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-11-22T13:57:31Z-
dc.date.available2023-11-22T13:57:31Z-
dc.date.issued2023-11-20-
dc.identifier.otherУДК 378.015.31.78-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/717-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні фахові компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва (здобувача передвищої та вищої освіти), які формуються в контексті диригентсько-хорової підготовки та є актуальними в умовах сьогодення. Здійснено аналіз останніх публікацій та досліджень з обраної тематики. Метою статті є висвітлення актуальності впровадження основних засад менеджменту в диригентсько-хорову підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва закладу загальної середньої освіти. Методологія статті базується на науковому дослідженні та аналізі літературних джерел, використанні аналітичного методу для огляду останніх досліджень та публікацій у структурі диригентсько-хорової освіти та виконавства. Розглянуто основні складові успішної диригентської діяльності, серед яких диригентсько-мануальна техніка, вокально-виконавська та інструментальна майстерність, здатність до інтерпретації музичного матеріалу, особистісні якості керівника (емпатія, здатність до комунікації, психологічна стабільність, стресостійкість, авторитаризм, визначені громадянська та суспільні позиції). Аргументовано доцільність впровадження базових функцій менеджменту в диригентсько-хорову підготовку здобувачів освіти, серед яких: забезпечення матеріально-технічних умов, організація соціокультурної діяльності та фінансової підтримки, створення психологічно-емоційного клімату, популяризація та просування хору в мережі Інтернет. Обґрунтовано важливість симбіозу цих функцій в єдине ціле та поєднання їх із суміжними дисциплінами, що не мають зв’язку з музичним мистецтвом. У висновках зазначено позитивне значення практичного застосування цих якостей на формування майбутніх фахівців, зокрема тих, що працюватимуть з мистецькими колективами в закладах дошкільної, загальної середньої чи вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesFine Art and Culture Studies;№4-
dc.subjectфахові компетентностіuk_UA
dc.subjectдиригентська підготовкаuk_UA
dc.subjectвокально-хоровий колективuk_UA
dc.subjectхормейстерuk_UA
dc.subjectхоровий менеджментuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку фахових компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті сучасної диригентсько-хорової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмолюк О. В._Fine Art and Culture Studies_2023.pdf310,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.