Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/690
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мрочко, Віктор Миколайович | - |
dc.contributor.author | Кириченко, Інна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-11T09:56:40Z | - |
dc.date.available | 2023-11-11T09:56:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-17-1-25 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.015.3:005 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/690 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність поняття «ритм», охарактеризовано музично-ритмічні уміння як художній феномен вокальновиконавської творчості. Розглянуто вокальне виконавство як багатофункціональний творчий процес, складниками якого є художньо-виразова компетентність виконавця, вокально-технічна підготовка, комплекс творчих здібностей і професійних якостей особистості вокаліста, а саме: художньо-образне мислення, музична пам’ять, емоційний інтелект, почуття метро-ритмічних особливостей. Здійснено теоретичний аналіз праць науковців, мистецтвознавців та педагогів щодо розвитку почуття ритму та формування музично-ритмічних умінь студентів мистецьких закладів. Доведено що вокально-професійна компетентність тісно пов’язана не тільки з розвитком музичного слуху, пам’яті, ладового чуття, а й з почуттям музичного ритму. Охарактеризоване метро-ритмічне відчуття як одна з важливих професійних якостей естрадного співака, що виражається у здібності відчувати стильові особливості вокального твору, пульсацію, темпові та агогічні відхилення, підлягає певній трансформації шляхом набуття компетенцій та виконавського досвіду. Саме ритмічна складова частина музичного мистецтва має особливий вплив на відтворення стильових та художнього-виразових особливостей творів вокального мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 17. Том 1. | - |
dc.subject | почуття ритму | uk_UA |
dc.subject | музично-ритмічні уміння | uk_UA |
dc.subject | майбутній викладач естрадного співу | uk_UA |
dc.subject | класифікація груп музично-ритмічних умінь | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти розвитку музично-ритмічних умінь майбутніх викладачів естрадного співу | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metod_aspekty.pdf | 496,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.