Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/684
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарицька, Анна Андріївна | - |
dc.contributor.author | Мрочко, Віктор Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-11T08:02:15Z | - |
dc.date.available | 2023-11-11T08:02:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/684 | - |
dc.description.abstract | Завдання педагога з навчальної дисципліни "Постановка голосу" у процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, полягає у розвитку музично-виконавських здібностей студентів, формуванню професійної майстерності, художньо-образного змісту й артистизму. Роль вокального педагога, як безпосереднього керівника творчим розвитком студента, визначається необхідністю допомогти в опануванні технікою співу та музичним матеріалом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.subject | українська вокальна школа | uk_UA |
dc.subject | історичні засади | uk_UA |
dc.subject | завдання педагога | uk_UA |
dc.subject | постановка голосу | uk_UA |
dc.title | Історичні засади становлення української вокальної школи. Творчі постаті українських вокалістів: невідоме про відомих: матеріали методичного семінару циклової комісії викладачів постановки голосу Луцького педагогічного коледжу. Луцьк : Надстир’я, 2019. С. 3-5. | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_postati.pdf | 2,55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.