Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білозерова, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Завіруха, Лілія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T10:10:54Z | - |
dc.date.available | 2023-11-08T10:10:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.016:780.616.432. | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/665 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі становлення нової концепції освіти, зверненої до індивідуальності та творчого потенціалу студента, пріоритетним стає особистісно-орієнтоване навчання та виховання, спрямоване на гармонійний розвиток особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців. Значні резерви загального та музичного розвитку студентів закладені у практичній роботі, направленій на вирішення завдань всебічного розвитку творчих здібностей молодих музикантів, на формування їх педагогічної та виконавської майстерності. У своїй музичній діяльності їм потрібно буде опрацювати та вивчити чималу кількість музичних творів, які доведеться опановувати самостійно, використовуючи знання та вміння, здобуті на практичних заняттях з музичного інструменту. Робота над художнім музичним твором висуває велику кількість різного роду завдань, які виконавцеві поступово та послідовно потрібно буде вирішувати. Це і якісне читання нотного тексту, розбір та осмислення авторського задуму, його глибокого підтексту, вміння без сторонньої допомоги зорієнтуватися в незнайомому (новому) музичному матеріалі, скласти власне уявлення про твір та втілити його у живе звучання музично-виконавськими засобами. Опанування студентом музичного твору, глибоке проникнення у його зміст дозволить розкрити індивідуальні здібності студента, його вміння, активізувати уяву, фантазію, художнє мислення. У цьому процесі вивчення здобувач освіти оволодіє новими виконавськими засобами виразності, новими жанрами, формами та стилями, виховує цілеспрямованість, творчу дисципліну, волю для подолання виконавських проблем. Враховуючи вищесказане, у методичних рекомендаціях ми проаналізовано методи роботи на заняттях з музичного інструменту, зосереджено увагу на етапах роботи над музичним твором, запропоновано рекомендації для покращення навику читання з листа, визначено психологічні передумови вдалого концертного виступу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | етапи роботи | uk_UA |
dc.subject | музичний твір | uk_UA |
dc.subject | методичні рекомндіції | uk_UA |
dc.subject | навик | uk_UA |
dc.subject | психологічні передумови | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ ТВОРОМ НА ЗАНЯТТЯХ З МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Архів методичних матеріалів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білозерова,Завіруха_Методичні рекомендації.pdf | 375,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.