Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/661
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкоба, Василь Андрійович | - |
dc.contributor.author | Горобець, Тетяна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | П’явка, Катерина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T17:22:30Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T17:22:30Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.015.31..78 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/661 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні в умовах докорінної реорганізації всіх галузей життєдіяльності українського суспільства проблема формування творчої особистості та її здібностей набуває особливої актуальності, адже саме у творчій діяльності закладені перспективи соціального прогресу. Створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина, реалізації його природних задатків визначається одним із стратегічних завдань сьогодення. Розвиток творчого мислення майбутніх фахівців будь-якого профілю завжди був одним з показників успішності діяльності вищої школи. Зміна освітньої парадигми зумовлює необхідність переосмислення сфери розвитку творчої особистості засобами мистецтва та розробку ефективних умов, оптимальних методик і технологій, що відповідають сучасним методологічним та теоретичним засадам. Творчий потенціал людини яскраво виявляється у художньо-естетичній діяльності, зокрема в активному освоєнні нею мистецтва. Музичне мистецтво займає в реалізації такого підходу одне з чільних місць в освітніх напрямах. Б. М. Тепловим були розкриті три основні ознаки класифікації поняття «здібність». По-перше, здібності – це індивідуальні психологічні особливості, що відрізняють одну людину від іншої; по-друге, здібностями називають не різні індивідуальні особливості, а лише такі, які мають відношення до успішності виконання будь-якої діяльності або багатьох діяльностей; по-третє, поняття «здібність» не зводиться до тих знань, навичок або вмінь, які вже вироблені в людини. На основі аналізу літератури доведено, що юнацький вік та вік ранньої дорослості є сенситивним для розвитку загальних та спеціальних здібностей, що обумовлено професійним самовизначенням, а також формуванням в навчально-професійній діяльності загальних інтелектуальних та творчих здібностей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Луцький педагогічний коледж" ВОР | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск 1 | - |
dc.subject | музично-творчі здібності | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | інструментальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | творча діяльність | uk_UA |
dc.title | Формування музично-творчих здібностей здобувачів фахової передвищої освіти засобами інструментального мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шкоба В.А., Горобець Т.В., Пявка К.М._2022.pdf | 246,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.