Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/660
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горобець, Тетяна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Шкоба, Василь Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T17:13:04Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T17:13:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.2.10 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/660 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз зарубіжних документів з питань вищої освіти та науково-педагогічної публіцистики з метою висвітлення теоретичних аспектів розвитку гнучких навичок (soft skills) як умови забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Окреслене коло євроінтеграційних пріоритетів, науково-практичних завдань, важливість підготовки конкурентоспроможного учителя музичного мистецтва, урахування воєнних реалій та планів повоєнного відновлення націлюють на трансформацію розуміння сутності та структури гнучких навичок майбутніх педагогів-митців. Сьогодення зактуалізовує необхідність звернення все більшої уваги щодо розвитку у здобувачів педагогічної освіти таких особистісних здатностей, як: емпатійність, резильєнтність (особистісна, академічна), стресостійкість, асертивність, толерантність до невизначеності, ментальна стійкість та багато ін. Реалізація зазначених завдань передбачає передусім гнучкість та інклюзивність в організації освітнього процесу. Вагомо, що на рівні освітньої політики ЄС реалізація таких завдань передбачатиме підтримку інституційної автономії, академічної свободи і доброчесності, участі студентів і співробітників в управлінні вищою освітою та публічної відповідальності як за вищу освіту, так і самої вищої освіти. У країнах ЄС цілу низку документів, що визначають освітню політику на рівні Міністрів, відповідальних за освіту, сфокусовано навколо таких питань, як розвиток потенціалу вищої освіти через інновації та дослідження, нарощення її привабливості та зміцнення соціальної відповідальності. Концепцією розвитку педагогічної освіти в Україні визначено, що на рівні внутрішнього забезпечення якості підготовки педагогічних кадрів важливо сприяти розвитку додаткових, гнучких навичок майбутніх педагогів. Учительська професія – багатогранна своїм функціоналом та особлива з погляду соціальної місії. Вочевидь, що така специфіка формує і особливі запити щодо професійної майстерності педагога. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Луцький педагогічний коледж" ВОР | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск 2 | - |
dc.subject | гнучкі навички | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка учителів музики | uk_UA |
dc.title | Розвиток гнучких навичок (soft skills) як умова забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горобець Т.В., Шкоба В.А._2023.pdf | 522,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.