Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/659
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горобець, Тетяна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Шкоба, Василь Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T16:51:50Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T16:51:50Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2020-93-11 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.091.33-027.22:373.2 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/659 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження стало висвітлення інноваційних підходів до організації педагогічної практики зі студентами спеціальності 025 «Музичне мистецтво» в умовах карантину, спричиненого пандемією Covid-19. У статті висвітлено поняття «практика» з психологічної, соціологічної та педагогічної точки зору; розкрито зміст поняття «педагогічна практика» та розглянуто її значення; окреслено методи проведення педагогічної практики на факультеті дошкільної освіти та музичного мистецтва у закладах дошкільної освіти під час карантинних обмежень; подано методичну систему організації практики з музики студентів педагогічного коледжу та вказано її основні завдання; визначено складники диригентсько-хорової та інструментальної підготовки студентів факультету; розглянуто поняття «карантин» та «інновація»; проаналізовано цифрові системи управління навчанням; зазначено зміст поняття «дистанційне навчання» та «дистанційні технології»; сформульовано поняття «педагогічна практика студентів педагогічного коледжу факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва. Методологія проведеного дослідження передбачала застосування системного підходу до аналізу освітнього процесу закладу вищої освіти, зокрема в частині організації практичної підготовки бакалаврів музичного мистецтва. Дослідження проводилось із дотриманням таких методологічних принципів: об’єктивності, сутнісного аналізу, генетичного, єдності логічного й історичного, концептуальної єдності дослідження. До теоретичних та емпіричних методів дослідження включено: аналіз, синтез, моделювання, порівняння, узагальнення окремих положень наукових підходів для обґрунтування провідної ідеї дослідження, спостереження за освітнім процесом, аналіз педагогічної документації. Дистанційне навчання в умовах карантину впроваджувалося в освітній процес завдяки дистанційним технологіям. Керівники педагогічної практики та викладачі коледжу застосовували Google Classroom, Telegram-канали, Viber та платформу для дистанційного навчання DistEdu. Для проведення занять використовують Zoom та читають лекції через Instagram. Під час карантину використання дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти у період підготовки та проведення педагогічної практики виявилося досить дієвим. Завдяки онлайн-платформам та інструментам студентами-практикантами педагогічного коледжу проведено музичні заняття та святкові дійства у різних вікових групах закладів дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;Випуск 93 | - |
dc.subject | вища педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | практична підготовка майбутніх учителів музики | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Підготовка студентів факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва до практики у закладах дошкільної освіти в умовах карантину | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горобець Т.В., Шкоба В.А._2020.pdf | 319,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.