Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ябковська, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Рокош, Владислав Йосипович | - |
dc.contributor.author | Мазурок, Ірина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T19:26:25Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T19:26:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2786-4758 (Print), 2786-4766 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/645 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено сучасні напрями досліджень індивідуально-психологічних особливостей та міжособистісних взаємин як складного психологічного феномена та вплив педагогічного процесу на формування творчого розвитку учнівської молоді. Зроблено акцент на науковому підході, що розробляється в сучасній вітчизняній педагогіці, згідно з яким було визначено цілеспрямоване використання потенціалу музичного мистецтва як важливого чинника формування особистості у навчально-виховному процесі. Показано важливість вивчення міжособистісних взаємин у шкільному колективі та визначення соціального статусу особистості. Обґрунтовано необхідність створення сприятливих умов для творчої самореалізації дітей, навчанню взаємодії та взаємовпливу у колективі. Показано, що роботу з формування творчого розвитку необхідно поєднувати з вихованням впевненої у собі та оптимістичної особистості. Успішність дитини закладена у самій природі феномена обдарованості, бажання досягти успіху є однією з екзистенційних потреб особистості. Доведено, що розвиток позитивних міжособистісних взаємин при виконанні спільних творчих завдань в кожного учня, виявляє творчі здібності та нахили, впливає на їх творчу самореалізацію та особистісне зростання. Необхідно забезпечувати можливості розвитку творчого потенціалу кожної особистості в художньо-естетичній діяльності, зокрема музичній. Залучення дітей до спільної творчої діяльності, а згодом і до прояву індивідуальних творчих особливостей кожного, створює для них можливість проявити себе, набути комунікативного досвіду, продемонструвати весь потенціал своїх творчих можливостей. Опора на творчий потенціал особистості сприяє підвищенню рівня соціального статусу та формуванню творчого розвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск 1 | - |
dc.subject | творчий розвиток | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | індивідуально-психологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UA |
dc.subject | естетичний досвід | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ябковська_Рокош_Мазурок_стаття_2023.pdf | 274,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.