Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-07-05T08:48:16Z-
dc.date.available2023-07-05T08:48:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 78.087.68:784 (477.82)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/40.33-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/616-
dc.description.abstractСтаття розглядає одну з проблем фахової підготовки студентів музичного відділення спеціальності «Музичне мистецтво». Автор висвітлює питання розвитку інтонаційних і вокально-ансамблевих навичок на заняттях із дисципліни «Практична робота з хором». Предмет «Практична робота з хором» є складовою частиною циклу навчальних дисциплін професійно-практичної підготовки. Він розвиває творчі, музичні, технічні та педагогічні якості студентів. Педагогічна діяльність сучасного вчителя музичного мистецтва, керівника хорового колективу потребує від нього комплексу знань, умінь і навичок, які ґрунтуються на стійкому педагогічному інтересі, умінні застосовувати набуті знання на практиці. Для вмілого керування хоровим колективом потрібен не тільки талант, а й теоретичне підгрунтя та попередня практична робота викладача, музиканта й організаторанавч нально-виховного процесу, повинен набути навики висококваліфікованого співака-ансамбліста, поєднавши знання теорії із практикою. Саме тому ми висвітлили теорію і методику хорового виконання, описали низку педагогічних прийомів і засобів їх реалізації у хорі, розглянули практичні основи формування навиків хорової майстерності, базуючись на працях відомих диригентівхормейстерів, особисті напрацювання у цій галузі, що опоможуть студентові здобути професійні навики. Окреслені такі поняття, як: співоча постава, міміка, чистота інтонування, завдання розспівування, правила інтонування мажорної та мінорної гам вгору та вниз, інтонація різних видів інтервалів, висока співацька позиція, академічна манера звуку, співацьке дихання, резонатори, округлення звуку. Кожен ступінь гами у висхідному та низхідному русі розглянутий із позиції особливостей інтонування, вказано, як саме треба їх інтонувати для забезпечення строю й ансамблю. Подані вправи для засвоєння прийомів співацького дихання, вправи на розвиток гармонічного слуху за допомогою канонів, а також приклади для правильної артикуляції голосних.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 40, 2021-
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectвокальні навичкиuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectокруглення звукуuk_UA
dc.subjectпозиція співуuk_UA
dc.subjectмажорна і мінорна гамиuk_UA
dc.subjectхорuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ІНТОНАЦІЙНИХ І ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТІ «ПРАКТИЧНА РОБОТА З ХОРОМ»uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf153,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.