Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/604
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павлічук, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Зоряна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T19:43:50Z | - |
dc.date.available | 2023-06-06T19:43:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | 784.2.9.(043) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/604 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання формування вокальних умінь майбутніх педагогів музичного мистецтва з використанням технології резонансного співу. Розкрито сутність поняття «технологія резонансного співу». Теоретично обґрунтовано використання у вокальній підготовці майбутніх фахівців системи методів з метою активізації резонансних властивостей голосового апарату; стимулювання вокально-слухового самоконтролю студента стосовно резонансних процесів голосоутворення під час співу; запропоновано методики, що дозволили доповнити сучасні уявлення про сутність та механізми формування вокальних навичок учнів залежно від фізіологічної будови людини та її голосового апарату; обґрунтовано закономірності, що розши-рюють наявні теоретичні уявлення про потенційні можливості резонансної техніки співу як метод розвитку співочих навичок учнів. Мета цієї роботи – висвітлення методів формування вокальної майстерності на основі техніки резонансного співу. Згідно з резонансною теорією, постановка співочого голосу опирається на управління функціями резонаторів і налаштування співака на оптимальне їх використання. Найважливішими механізмами такого налаштування є: орієнтація свідомості та підсвідомості виконавця на вібраційні відчуття, які відображають активність резонаторів; вирішення задачі формування резонансної основи співу, розвитку резонансних відчуттів, близького звуку має передувати вирішенню інших співочих завдань або поєднуватися з ними; використання психологіч-них, емоційно-образних та метафоричних уявлень про роботу голосового апарату (метод «начебто») для активізації резону-вання та оптимізації дихальних процесів; використання методу емоційного впливу не тільки як способу естетичного впливу, а й як засобу формування голосу співака,; засто-сування методів прямого впливу лише при впливі на дихання та резонатори; для регулювання роботи гортані застосовуються методи непрямого впливу через пряму дію на м'язи апарату артикуляції, навкологор-танні м'язи, дихальні м'язи; створення позитивного емоційного фону у співі, розвиток у молодого співака впевненості у собі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка : науковий журнал | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ;Випуск 55. Том 3 | - |
dc.subject | резонансна техніка співу (РТС), | uk_UA |
dc.subject | резонаторна та дихальна системи, | uk_UA |
dc.subject | типи дихання, | uk_UA |
dc.subject | резонатори у співі. | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ НА ОСНОВІ РЕЗОНАНСНОГО СПІВУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
методи формування вокальної майстерності на основі резонансного співу.pdf | 151,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.