Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorПавлічук, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorМіщенко, Зоряна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-06-06T19:08:34Z-
dc.date.available2023-06-06T19:08:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 784.1:378.147:004(477.82)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/602-
dc.description.abstractОдин із важливих та досить перспективних напрямів розвитку та вдосконалення музичного мистецтва – широке впровадження інформаційно-комунікаційних (комп’ютерних) технологій у практику навчання вокалу (постановки голосу). Оптимальним «педагогічним інструментарієм» у цьому може стати застосування спеціалізованих електронних освітніх ресурсів – програм, покликаних оптимізувати роботу з голосом, підвищити ефективність навчання майбутнього вокаліста. Особлива увага у статті приділяється класифікації такого роду освітніх ресурсів, що передбачає роз-поділ на класи (освітні – демонстраційні, навчальні, довідкові); типи (презентативні, креативні, тренінгові, текстові, гіпертекстові) та види (навчальні посібники, пре-зентація, синтезатор, тренажер, модуль перевірки знань, електронна бібліотека тощо). У цільовому відношенні, згідно з авторською концепцією, застосування спеціально відібраних та компільованих елек-тронних освітніх ресурсів спрямоване на становлення готовності студентів – вокалістів до самостійної виконавчої діяльності, як соло, так і в ансамблі; на розширення їх професійно орієнтованих інтересів у галузі комп’ютерних технологій та формування здатності застосовувати такого роду інструментарій для самовдосконалення своєї практичної підготовки до співу. Запропонована у статті систематизація функцій, що виконуються в навчальному процесі електронними освітніми ресурсами, допо-може орієнтуватися викладачам та їх студентам в їх педагогічному потенціалі. Спеціальна увага у статті приділяється характеристиці функціональних можливостей показників інформаційних електронних ресурсів. У контексті використання електронних освітніх ресурсів в умовах інформаційноого освітнього середовища пере-раховані функціональні дії, що виконуються студентами при оволодінні такого роду інструментарієм. Наведено класифікацію електронних освітніх ресурсів. Модифікація, запропонована у статті, зроблена з урахуванням застосування таких ресурсів у процесі навчання студентів вокалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогіка : науковий журналuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ;№ 56. Том 2-
dc.subjectмузичне мистецтво,uk_UA
dc.subjectнавчання співуuk_UA
dc.subjectвокал,uk_UA
dc.subjectпостановка голосу,uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні (комп’ютерні) технології,uk_UA
dc.subjectелектронні освітні ресурси.uk_UA
dc.titleЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ У НАВЧАННІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf168,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.