Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павлічук, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Зоряна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T19:08:34Z | - |
dc.date.available | 2023-06-06T19:08:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 784.1:378.147:004(477.82) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/602 | - |
dc.description.abstract | Один із важливих та досить перспективних напрямів розвитку та вдосконалення музичного мистецтва – широке впровадження інформаційно-комунікаційних (комп’ютерних) технологій у практику навчання вокалу (постановки голосу). Оптимальним «педагогічним інструментарієм» у цьому може стати застосування спеціалізованих електронних освітніх ресурсів – програм, покликаних оптимізувати роботу з голосом, підвищити ефективність навчання майбутнього вокаліста. Особлива увага у статті приділяється класифікації такого роду освітніх ресурсів, що передбачає роз-поділ на класи (освітні – демонстраційні, навчальні, довідкові); типи (презентативні, креативні, тренінгові, текстові, гіпертекстові) та види (навчальні посібники, пре-зентація, синтезатор, тренажер, модуль перевірки знань, електронна бібліотека тощо). У цільовому відношенні, згідно з авторською концепцією, застосування спеціально відібраних та компільованих елек-тронних освітніх ресурсів спрямоване на становлення готовності студентів – вокалістів до самостійної виконавчої діяльності, як соло, так і в ансамблі; на розширення їх професійно орієнтованих інтересів у галузі комп’ютерних технологій та формування здатності застосовувати такого роду інструментарій для самовдосконалення своєї практичної підготовки до співу. Запропонована у статті систематизація функцій, що виконуються в навчальному процесі електронними освітніми ресурсами, допо-може орієнтуватися викладачам та їх студентам в їх педагогічному потенціалі. Спеціальна увага у статті приділяється характеристиці функціональних можливостей показників інформаційних електронних ресурсів. У контексті використання електронних освітніх ресурсів в умовах інформаційноого освітнього середовища пере-раховані функціональні дії, що виконуються студентами при оволодінні такого роду інструментарієм. Наведено класифікацію електронних освітніх ресурсів. Модифікація, запропонована у статті, зроблена з урахуванням застосування таких ресурсів у процесі навчання студентів вокалу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка : науковий журнал | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ;№ 56. Том 2 | - |
dc.subject | музичне мистецтво, | uk_UA |
dc.subject | навчання співу | uk_UA |
dc.subject | вокал, | uk_UA |
dc.subject | постановка голосу, | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні (комп’ютерні) технології, | uk_UA |
dc.subject | електронні освітні ресурси. | uk_UA |
dc.title | ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ У НАВЧАННІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 168,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.