Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Шахрай, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Богдан, Зоя Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T18:28:24Z | - |
dc.date.available | 2023-06-06T18:28:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 : 78.087.6 784 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/601 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено висвітленню ролі концертмейстера в синергетичному аспекті. Висвітлено триєдність складових професіоналізму, а саме: творчої, виконавчої та професійної, які лежать в основі майстерності. Увагу приділено питанню взаємодії концертмейстера та вокаліста чи групи вокалістів у процесі навчання та концертної діяльності. Наголошено на необхідності дотримання рівноправного діалогу між голо-сом та інструментом, результатом якого постає правильна інтерпретація авторського твору. Окреслено рамки майстерності концертмейстера, які передбачають вміння синхронізувати партію фортепіано з партією соліста, вивірити звуковий баланс, а головне, створити цілісний звуковий образ. Педагогічний аспект діяльності концертмейстера передбачає виконання відповідального завдання – ознайомлення студента з різними музичними стилями, виховання його музичного смаку, співпрацю дуету – соліст і піаніст (акомпаніатор) у художньому значенні. У статті висвітлено питання, що концертмейстерське мисте-цтво доступне не всімпіаністам. Вона вима-гає високої музичної майстерності, художньої культури та особливого покликання. Вказано, що діяльність концертмейстера вимагає від піаніста застосування багато-сторонніх знань та умінь з теорії, гармонії, сольфеджіо, поліфонії, історії музики, аналізу музичних творів, вокальної та хорової літератури, педагогіки. Методом дослідження стало вивчення та аналіз публікацій з проблем творчої та педагогічної діяльності концертмейстера, а також спостереження за прак-тичною роботою концертмейстерів та узагальнення досвіду роботи багатьох концертмейстерів. Вказано, що май-стерність концертмейстера глибоко специфічна і вимагає від нього різнобіч-них музично-виконавчих вмінь та навичок, володіння ансамблевою технікою, знання основ співацького мистецтва, наявність музичного слуху, спеціальних музичних навичок з читання та транспонування різ-них партитур. У цій роботі показано професійні творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера, тому і концертмейстери-початківці знайдуть багато корисної інформації та практичних рекомендацій для застосування їх у своїй професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ;Випуск 58 Том 2 | - |
dc.subject | концертмейстер | uk_UA |
dc.subject | вокаліст | uk_UA |
dc.subject | педагогічна | uk_UA |
dc.subject | виконавська | uk_UA |
dc.subject | майстерність | uk_UA |
dc.subject | творчий підхід | uk_UA |
dc.subject | синергетична єдність | uk_UA |
dc.title | ЕТИЧНІСТЬ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО, ВИКОНАВСЬКОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 151,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.