Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДурманенко, Євгенія Аристархівна-
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorДурманенко, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-06-03T16:13:58Z-
dc.date.available2023-06-03T16:13:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-282-1-5-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/592-
dc.description.abstractНа сучасному етапі побудови українського суспільства важливими є проблеми якості освіти й, відповідно, оновлення системи професійної підготовки майбутніх вихователів. За таких обставин важливим є створення сприятливих умов формування творчої конкурентоздатної особистості вихователя закладу дошкільної освіти, якому властиві не лише високий професіоналізм, відповідальність, активність, креативність, але й, насамперед, комунікативність, емпатійність, мобільність, прагнення до самовдосконалення та саморозвитку. Саме на формування цих якостей орієнтовані наукові дослідження українських учених. Так, зокрема в працях Г. Бєлєнької увага акцентується на формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти. . У свою чергу, О. Семенов досліджує особливості професійної підготовки майбутніх вихователів у контексті формування творчоспрямованої особистості дитини дошкільного віку. Уже К. Крутій аналізує проблеми запровадження моніторингу дошкільної освіти та шляхи їх вирішення. визначаючи моніторинг у системі дошкільної освіти як пеціально організоване, цільове, систематичне спостереження за якістю дошкільної освіти, що дозволяє відстежувати як відхилення від державних освітніх стандартів, так і рівень задоволення освітніх потреб населення. Одним із напрямів моніторингу якості професійної підготовки оскільки значний дефіцит бюджетного фінансування закладів дошкільної освіти зумовлює необхідність пошуку шляхів залучення додаткових джерел їх підтримки. На сьогодні основними джерелами фінансування закладу дошкільної освіти, незалежно від форми власності, можуть бути кошти: засновника (засновників); державного та місцевих бюджетів; батьків або осіб, які їх замінюють; добровільні пожертви та цільові внески фізичних і юридичних осіб; інші кошти, не заборонені законодавством вихователів є здійснення фандрайзингу в закладах дошкільної освіти.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesInnovative proekts and programs in psychology, pedagogy and education. Collective monograph.;2023.-
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectфандрайзингuk_UA
dc.subjectфандрайзингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутній виховательuk_UA
dc.subjectЗДОuk_UA
dc.titleМОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ФАНДРАЙЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНО 23.pdf720,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.