Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДурманенко, Євгенія Аристархівна-
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2023-06-03T16:03:43Z-
dc.date.available2023-06-03T16:03:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 37:378.091]:005.32-047.44-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/591-
dc.description.abstractСучасні вимоги Базового компонента дошкільної освіти, Концепції нової української школи, Професійних стандартів підготовки вихователя/вчителя, вимагають формування компетентного педагога, здатного високо професійно реалізувати педагогічну діяльність, бути мобільним, постійно вдосконалювати професійні компетентності. А це можливо за умови вмотивованості здобувачів освіти на етапі професійної підготовки та визнання ними необхідності оволодіння інтегральною та системою загальних і спеціальних компетентностей як особистісною і соціальною цінністю. Мета статті полягає в діагностиці актуального стану мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх педагогів до професійної підготовки. Задля реалізації мети необхідним є розв’язання таких завдань: 1) визначити рівні професійно-ціннісного ставлення майбутніх педагогів до професійної під готовки; 2) виявити шляхи підвищення мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх педагогів до професійної підготовки. У процесі наукового пошуку використано методи: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення); емпіричні (спостереження, тестові методики, аналіз письмових робіт (есе)). Наголошено, що вмотивованість визначає відповідальне ставлення студентів до професійного навчання. Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх педагогів до професійної підготовки потрактовано як внутрішнє прагнення здобувачів освіти до оволодіння інтегральною та системою загальних і фахових компетентностей організовувати освітній процес у закладах освіти з визнанням цієї потреби як особистісної й соціальної цінності. Актуальний стан мотивоваційно-ціннісного ставлення здобувачів освіти до професійної підготовки засвідчив перевагу продуктивного і творчого рівнів. З метою підвищення рівнів мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної підготовки важливим є формування в здобувачів освіти їхньої суб’єктності; використання в освітньому процесі командної та групової роботи, мотиваційних тренінгів та вирішення проблемних ситуацій.uk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№ 85-
dc.subjectмотиваційно-ціннісне ставленняuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.titleДІАГНОСТИКА МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запоріжжя 85 22.pdf317,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.