Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorСавчук, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-02-07T06:04:31Z-
dc.date.available2023-02-07T06:04:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 378.144-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/537-
dc.description.abstractСучасна освіта переживає період переосмислення і відмов від певних традиційних підходів і концепцій. Педагогічна діяльність видозмінюється з точки зору інновацій. Ці зміни зачіпають, насамперед, цілі, зміст, методи, технології, форми організації, навчально-методичне забезпечення, систему управління і контролю за навчально-пізнавальним процесом в закладі освіти, а також стилі педагогічної діяльності, організацію ідеологічної і виховної роботи. Інновації в системі освіти підвищують ефективність освітнього процесу, оскільки, відповідають вимогам часу, дозволяючи формувати необхідні професійні компетентності. Аналіз сучасного стану питань підготовки майбутнього фахівця у закладі вищої освіти дозволяє зробити узагальнення про те, що в даний час сформувалися кілька яскраво виражених протиріч: - між новими вимогами до підготовки фахівця і неякісною організацією освітнього процесу в системі вищої професійної освіти; - між значним інтересом, сформованим в сучасній науці до питань формування конкурентоспроможної особистості і відсутністю розроблених методик і технологій формування необхідних компетентностей та ін. Таким чином, перед сучасною педагогікою і психологією освіти назріла актуальна проблема пошуку нових методологічних шляхів та умов організації підготовки майбутніх фахівців[3]. Чільне місце серед яких займає педагогіка партнерства (Сooperative Learning) як специфічна організація освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4 (408)-
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectспівробітництвоuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття2-3-8.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.