Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/534
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В УПРАВЛІННІ ТА МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Антонюк, Надія Анатоліївна Антонок, Володимир Зіновійович |
Ключові слова: | інтерактивні методи управління методична робота початкова школа |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Серія/номер: | ;№2 (375) |
Короткий огляд (реферат): | Головною силою, що спонукає до розвитку та саморозвитку більшої частини педагогів виступають способи організації їх методичної діяльності. Перевагою інтерактивних методів методичної роботи із педагогами є посилення пізнавальної діяльності особистості, надання відносинам між колегами характеру взаєморозуміння, взаємодії, створюючи поле спільного творчої напруги, емоційного переживання. Педагог починає оцінювати свою діяльність не тільки з позиції корисності його результатів, але етично їх осмислює. Це в значній мірі має послужити і фундаментом для творчого саморозвитку особистості педагога. Важливо використовувати такі інтерактивні методи управлінської та методичної роботи, які активізують процеси саморозвитку і виявляють творчі здібності – це і створення проблемних ситуацій, і дослідницька робота, ділова гра тощо. Разом з тим потребують дослідження сучасні особливості використання потенціалу інтерактивних методів в системі управлінської та методичної роботи в початковій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/534 |
ISSN: | УДК 373.3.07:004.031.42 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
interactive.pdf | 449,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.