Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorАнтонок, Володимир Зіновійович-
dc.date.accessioned2023-02-04T15:02:27Z-
dc.date.available2023-02-04T15:02:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issnУДК 808.5:37.016-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/533-
dc.description.abstractТрадиційно спілкування вважалося базовою категорією соціальної психології й визначалося як взаємодія двох чи більше людей з метою обміну пізнавальною, емоційно-оцінюючою та іншою інформацією. Наприкінці 60-х – на початку 70-х років ХХ століття на межі соціальної й педагогічної психології з'явилося поняття «педагогічне спілкування», яке стало використовуватися психологами й педагогами. Зрозуміло, що педагогічне спілкування як феномен навчально-виховного процесу існує стільки, скільки існує школа як соціальний інститут навчання й виховання людей. Усюди, де хоча б одна людина починає взаємодіяти з іншою, як учитель з учнями або вихователь з вихованцями, там обов'язково виникають проблеми педагогічного спілкування. Тому на сучасному етапі досконале володіння мовою стає важливим компонентом професіограми вчителя. Адже повний вияв професійних обдарувань індивіда відбувається саме засобами мовлення. У такий спосіб особа може реалізувати себе в різних життєвих ролях, коригувати хід міжособистісного спілкування, що забезпечує ефективну взаємодію у колективі. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема виховання у педагога, що усвідомлено творчо користується мовою як засобом самотворення, самоствердження і самовираження, культури педагогічного спілкування, оскільки сьогодні культура і мова виявилися об'єднаними в царині духовних цінностей кожної людини і всього суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№2(9)-
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.titleКУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ1uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонюк Н., Антонюк В.-9-15.pdf432,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.