Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/531
Назва: МОТИВАЦІЙНА КОМПОНЕНТА ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Антонюк, Надія Анатоліївна
Пушкар, Надія Степанівна
Дата публікації: 24-лют-2020
Видавництво: Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Серія/номер: ;Випуск 188
Короткий огляд (реферат): В даний час проблема підготовки висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство висуває високі вимоги до майбутнього спеціаліста: вміння нестандартно мислити, знаходити оптимальні рішення, аналізувати, проводити рефлексію власних дій, співвідносити їх з метою діяльності, мати глибокі, стійкі знання та вміння їх застосовувати у професійній діяльності. Реформування системи освіти в Україні здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» [1; 2]. Згідно професійного стандарту «Вчитель початкових класів загальної середньої освіти» педагогічні заклади вищої освіти мають працювати на випередження, забезпечуючи компететнісну підготовку майбутніх учителів Нової української школи. Процес підготовки висококваліфікованого фахівця складний та визначається певними важливими умовами: організаційна структура освітнього процесу, інноваційні технології навчання, педагогіка партнерства у взаєминах викладач-студент, рівень підготовки, мотиваційна сфера здобувачів освіти тощо. Важливою умовою підготовки майбутніх спеціалістів є мотивація навчальної діяльності. Як свідчить аналіз літературних джерел, в значної категорії здобувачів вона зникає, не встигнувши з’явитися, в іншої – з різних причин втрачається з часом. Сформувати позитивну мотивацію до навчання – це не просто закласти в голову студентів готову мету і мотиви, а створити умови в такому середовищі, де їм захочеться вчитися. Тому проблема формування позитивної мотивації здобувачів вищої педагогічної освіти до навчання є актуальною в контексті сьогодення. Це невід’ємний компонент майбутнього професійного розвитку та становлення фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/531
ISSN: УДК 37.03:378.1
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття-54_merged.pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.