Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorАнтонок, Володимир Зіновійович-
dc.date.accessioned2023-02-04T14:22:27Z-
dc.date.available2023-02-04T14:22:27Z-
dc.date.issued2022-09-02-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/530-
dc.description.abstractБудь-яке суспільство витрачає багато зусиль для того, щоби його члени успішно засвоювали культурні надбання, норми, цінності, ідеї, соціальний досвід, використовуючи для цього систему освіти, виховання різноманітні засоби підтримки культурних стандартів життєдіяльності. Готовність до навчання у новій українській школі – це системна характеристика розвитку дитини старшого дошкільного віку, яка проявляється у сформованості її компетенцій. Ці компетенції формують вихователі, батьки шляхом прищеплення ціннісного ставлення до оточення й довкілля, розвивають за сприятливих умов у різноманітних ситуаціях життєвого досвіду та спілкування, у які включена дитина в сім’ї та суспільному вихованні. Нова українська школа презентувала вимоги до взаємин «учні – батьки – вчителі – школа». Пріоритетами в них є педагогіка партнерства, нові підходи до навчання учнів, формування в них ключових компетентностей тощо. Спираючись на результати досліджень сучасних науковців, виділяють три етапи реалізації ідеї наступності в навчанні дошкільників та молодших школярів:1-й етап – забезпечення готовності дошкільників до навчання в школі;2-й етап – створення умов для найшвидшої адаптації дітей до шкільних умов;3-й етап – розвиток учнів початкової школи на основі надбань дошкільного дитинства та із застосуванням педагогічних технологій дошкільної освіти. На основі цього у педагогічній науці розрізняють «наступність і перспективність», які розглядаються як дві сторони одного й того ж педагогічного явища. Організація навчання дітей на дошкільному та початковому освітніх етапах потребує взаємної зорієнто-ваності освітньо-педагогічної діяльності вихователів та вчителів, погоджених спільних дій у цілепокладанні, проектуванні процесу навчання дітей різного віку.uk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 3-
dc.subjectіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectготовність до навчанняuk_UA
dc.subjectсоціальна готовністьuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В НУШuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
683-Текст статті-1287-1-10-20220902.pdf263,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.