Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorПушкар, Надія Степанівна-
dc.date.accessioned2023-02-04T14:11:57Z-
dc.date.available2023-02-04T14:11:57Z-
dc.date.issued2022-04-14-
dc.identifier.otherУДК 001.8:17:37.013(045)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/529-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на впровадженні та дотриманні фундаментальних цінностей академічної доброчесності всіма учасниками освітнього процесу, що мають стати пріоритетом у розвитку українського освітньо-наукового середовища. Адже велика кількість порушень академічної доброчесності, що спостерігається в освітньому процесі, призводить до появи істотних ризиків під час упровадження освітньої діяльності у вітчизняних закладах освіти. Така ситуація вкрай негативно позначається на результатах освітнього процесу, унормовуючи девіантну поведінку, знижуючи інтелектуальний і моральний потенціал суспільства. Тому нині академічна культура, письмо, доброчесність мають бути фундаментом утвердження цінності освіти загалом і стимулом її розвитку. Проведено дослідження етапів розвитку і становлення академічної доброчесності на інституційному і правовому рівнях на теренах світової і вітчизняної освіти. Проаналізовано суть дефініції «академічна доброчесність», види її порушень, фундаментальні цінності та принципи у нормативно-правових документах. Здійснено класифікацію причин академічного шахрайства учасниками освітнього процесу, описано загрози та наслідки таких дій для національної системи освіти у дослідженнях науковців. На основі проведеного аналізу виділено комплекс заходів, спрямованих на утвердження принципів академічної доброчесності у закладі вищої освіти. Під час роботи над науковою проблемою використано теоретичні методи дослідження, такі як аналіз і синтез (під час опрацювання наукових нормативних джерел із відповідної тематики), узагальнення і систематизація (під час структурування змісту матеріалу, наведення об’єктивних висновків і переконань), емпіричні методи дослідження (системне спостереження за навчальною діяльністю здобувачів у закладі вищої освіти, проведення з ними бесід із метою виявлення проявів, причин порушення академічної доброчесності, визначення комплексу заходів щодо їх подолання).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 1. Том 2-
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectцінності академічної доброчесностіuk_UA
dc.subjectвиди порушень академічної доброчесностіuk_UA
dc.subjectшляхи формуванняuk_UA
dc.titleАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ПРИЧИНИ ПОРУШЕННЯ І ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
440-Текст статті-818-1-10-20220414.pdf268,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.