Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Лариса Вікторівна-
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorКалашнюк, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2023-02-03T15:24:17Z-
dc.date.available2023-02-03T15:24:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2786-4693 (Print)-
dc.identifier.issn2786-4707 (Online)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/apv/2022.4.15-
dc.identifier.otherУДК 372.878-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/526-
dc.description.abstractВ статті наголошується на тому, що методика формування музичного інтересу в молодших школярів під час занять музичним мистецтвом спрямована на вдосконалення змісту, форм і методів музичної освіти як сукупності компонентів формування потреби у творчої самореалізації, взаємозв’язок навчальних і дозвільних інтересів, свободу вибору при освоєнні музичних творів. Зазначається, що вивчаючи проблему інтересу, вчені, педагоги, музиканти приходять до єдиної думки, що це емоційно забарвлене ставлення до діяльності, прояв до цієї діяльності уваги, прагнення дізнатися більше. Доведено, що музичний інтерес – це бажання людини самостійно вивчити нове, вирішувати незрозумілі моменти. Музичний інтерес є основою творчого ставлення молодших школярів до музичної діяльності, яка в подальшому сприяє формуванню музичної культури особистості. Описано, що формування музичного інтересу вимагає від педагога враховувати особливості та закономірності вікової динаміки учнів. Для формування інтересу до музики у молодших школярів під час музичних занять педагогу необхідно використовувати музично-педагогічну, психологічну літературу, створювати та дотримуватися психологічні та педагогічні умови, застосовувати ефективні методи та прийоми формування інтересу молодого покоління до занять музичним мистецтвом. Доведено, що музичний інтерес молодшого школяра – це його свідоме позитивне ставлення до музики. Воно проявляється у пізнавальній активності, емоційно – вольової характеристиці відносин, практичному освоєнні музики як мистецтва. Інтерес до музики формується у процесі активної музичної діяльності. Наголошено, що у співі, слуханні музики, у грі на музичних інструментах учні знайомляться з творами, вчаться розуміти їх, набувають навичок та вмінь. Тому, що різноманітніша й активніша діяльність дітей на уроці, то успішніше може здійснюватися розвиток їх музичних творчих здібностей та формування інтересу до музики. Зазначається, що учням молодших класів хочеться отримати від музичних занять радість, але не кожен школяр погодиться досягати це ціною тривалої клопіткої роботи. Викладач має проявити максимум творчої винахідливості, щоб виробити в молодого покоління інтерес до занять, враховуючи їх вікові особливості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;Вип. 4, 2022-
dc.subjectурок музикиuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectвиди музичної діяльностіuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectкультура, загально мистецькийuk_UA
dc.subjectдуховний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectзасоби вихованняuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У РІЗНОМАНІТНІЙ МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник Л.В., Гургула Р.І., Калашнюк В.М..pdf330,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.