Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorМарач, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorВойнаровський, Андрій Юрійович-
dc.date.accessioned2023-02-03T14:56:20Z-
dc.date.available2023-02-03T14:56:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issnISSN 2786-4758 (Print)-
dc.identifier.issnISSN 2786-4766 (Online)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.3-
dc.identifier.otherУДК 37.015.31:781.1-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/521-
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка комплексу принципів постановки музично-педагогічного діагнозу, визначається суть, структуру та окремі складові музично-педагогічної діагностики як єдиної функціональної системи. Проаналізовані й охарактеризовані підходи по дослідженню питань, проблем та завдань музично-педагогічного діагностування у психолого-педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Розглянуто та проаналізовано структуру особистості, у якій виділено чотири особливих підструктури. Проаналізовані «зовнішні прояви» музичного виконавства, труднощі та помилки, з якими зустрічаються студента/студентки на певному навчальному етапі; характеристики тих показників музично-педагогічного діагнозу, які безпосередньо взаємопов’язані з виконанням й інтерпретацією музичного твору. У статті акцентовано на тому, що внутрішній світ людини, її переживання та почуття є найважливішим змістом у музиці. Саме тому конкретизація й диференціація образного змісту без-посередньо пов’язані з її індивідуальністю, життєвим досвідом та інтересами. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання таких вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців: Ткача Е., Загоровської С., Яковчука Г., та ін. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення. Наукова новизна статті полягає в теоретичному обґрунтуванні основних питань, проблем та завдань, пов’язаних з процесом музично-педагогічного діагностування, його змістом, складом діагностичних показників-орієнтирів, питомої ваги кожного з них. Приходимо до висновку, що музично-педагогічна діагностика – необхідна галузь пізнавальної діяльності, яка виконує важливі функції у навчальному процесі й має складну ієрархічну структуру. Вдосконалення педагогічної майстерності музиканта неможливе без оволодіння усім комплексом діагностичних знань та умінь.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКомунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;№1 (2022)-
dc.subjectмузична педагогікаuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectдіагнозuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гургула Р., Марач О.М., Войнаровський А.Ю..pdf247,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.