Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/514| Назва: | ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВНИЙ МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ» У КОНТЕСТІ ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | 
| Інші назви: | Наукова стаття | 
| Автори: | Мазурок, Ірина Володимирівна Ябковська, Світлана Петрівна | 
| Ключові слова: | професійні компетентності аналітична робота слухове сприйняття аналіз музичних програмових творів образно-естетичний зміст музичний образ | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | 
| Серія/номер: | Педагогіка;Вип.3 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються методичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Основний музичний інструмент», зокрема у контексті формування спеціалізовано-професійних компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий феномен спеціалізовано-професійних компетентностей модифікується на основі традиційної інструментальної підготовки музиканта із проекцією інноваційного підходу, нових методик, експериментальних складників, затребуваності у сучасному суспільстві. На сучасному етапі підготовка висококваліфікованого спеціаліста потребує максимально чіткого уявлення про основні професійні компетентності, потенціал формування яких закладено у змісті та технологіях викладання конкретної навчальної дисципліни. У науково-методичних працях доведено, що інструментальне мистецтво – основа формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі основного музичного інструменту. Поступовий навчальний процес вибудовується шляхом опанування як грою на інструменті на загальноприйнятих засадах, так і підготовкою інструменталіста до концертно-виконавської діяльності. Специфічною особливістю діяльності педагога-музиканта є прагнення до розвитку музично-творчого потенціалу студентів через особистісні емоційні переживання, що пов’язано з емоційним впливом музичного мистецтва у творчій та виконавській діяльності. На основі аналізу наукових досліджень визначено методичні підходи до організації роботи з вивчення програмового матеріалу з основного музичного інструменту у поєднанні з формуванням теоретичних знань, розвитком здібностей, таланту, наполегливості музиканта-інструменталіста. У статті чітко визначені цілі та завдання інструментально-виконавської діяльності студентів-музикантів та сформульовані конкретні предметні компетентності з дисципліни «Основний музичний інструмент», які доцільно формувати у здобувачів освіти. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/514 | 
| ISSN: | 2786-4758 (Print), 2786-4766 (Online) | 
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття Ябковська. Мазурок.pdf | 307,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

