Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/513
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазурок, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ябковська, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | П'явка, Марія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-28T17:18:03Z | - |
dc.date.available | 2023-01-28T17:18:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/513 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується питання інструментального мистецтва у наукових студіях сучасності. Науковий феномен модифікується на основі традиційної інструментальної підготовки музиканта із проекцією інноваційного підходу, нових методик, експериментальних складників, затребуваності у соціумі сьогодення. Складником таких процесів постає співвідношення розуміння інструментальної підготовки та виконавства у трактуванні інструментально-виконавської підготовки або мистецтва загалом. Доведено, що інструментальне мистецтво – основа формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі основного музичного інструменту. Поступеневий процес відбувається шляхом опанування як грою на інструменті на загальноприйнятих засадах, так і підготовкою інструменталіста до концертно-виконавської діяльності. На основі наукових праць М. Давидова, В. Білоус, С. Горбенка, Л. Гусейнової, Т. Кремешної, В. Лабунця розкрито музично-виконавську та інструментально-виконавську парадигму підготовки музикантів, обґрунтовано нові напрями, методичний складник, шляхи реалізації та самореалізації індивідуума. Унаочнено розвиток музиканта-інструменталіста засобами творчої діяльності у класі основного музичного інструменту (за А. Душним) як спосіб прояву власного «я» через елементарну композиторську творчість. На основі наукового аналізу досліджень визначено певну авторську формулу виконавської майстерності, котра реалізується у поєднанні з талантом, здібностями, стійкістю характеру, природними можливостями, розумінням принципів та методів і досягненням найвищої стадії інструментально-виконавської майстерної гри. Тому, поєднавши інструментальне мистецтво із виконавською підготовкою (і навпаки), ми отримуємо спектр невід’ємності у професійному опануванні знань, умінь, навичок та практичного застосування всього багажу виконавства, інтерпретації та художньої образності на концертній естраді у пориві творчого самовираження особистості музиканта-інструменталіста. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип.43, т. 3 | - |
dc.subject | інструментальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | виконавська підготовка | uk_UA |
dc.subject | наука | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | сучасність | uk_UA |
dc.title | ДО ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У МУЗИЧНІЙ НАУЦІ ХХІ СТОЛІТТЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Ябковська, Мазурок, П'явка.pdf | 297,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.