Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцик, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Віта Василівна-
dc.contributor.authorПуш, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-01-27T12:20:03Z-
dc.date.available2023-01-27T12:20:03Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.issnУДК 373.3.015.31:172.12(477.82)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/510-
dc.descriptionМета дослідження передбачала розгляд різних аспектів проблеми громадянського виховання на сучасному етапі у світлі модернізації освіти в світлі Концепції нової української школи. Розглядаються можливості шкіл для громадської участі (як місцевий заклад, який може об’єднати молодих і літніх людей) у всій громаді. Окреслено особливості правовової компетентності особистості (здатність активно, відповідально й ефективно реалізовувати громадянські права та обов’язки в умовах розвитку демократичного суспільства). Обговорюється необхідність у створенні оптимального середовища, що підтримує здорове зростання учня шляхами розвитку: фізичному, психологічному, когнітивному, соціальному та емоційному.uk_UA
dc.description.abstractУ статті піднімається актуальна проблема громадянського виховання дітей в НУШ. Розглянуто: різні сучасні концепції громадянського виховання в НУШ. Визначено головне завдання Нової української школи у формуванні свідомого громадянина України, для якого демократичне громадянське суспільство є осередком для розкриття його здібностей і можливостей, задоволення особистих та суспільних інтересів. Розглядаються основні характеристики та властивості побудови конструктивної соціальної поведінки учня у процесах управління в усіх галузях, які здійснюються за широкої участі громадськості. Наведені приклади стратегічних аспектів соціалізації (громадянське виховання) молодших школярів в умовах НУШ (залучення учнів до різних розмов щодо освітнього процесу в класі, школі; діалоги замість дебатів; участь в онлайн-дискурсі; використання захоплюючих ресурсів; участь в конкурсах, олімпіадах; навчання медіаграмотності; участь у практичних проєктах своєї громади та ін.), що є невід’ємною частиною озброєння молодих людей навичками 21-го століття: уміє працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати 234 № 11(11) 2022 конфлікти, досягати компромісів; поважає закони, дотримується обов’язків, знає права людини; підтримує соціокультурне різноманіття. Досліджуються різні аспекти громадянського виховання, щоб учні отримували глибоке розуміння того, що потрібно, щоб бути громадянином і брати участь у демократичних процесах школи, селища, країни.uk_UA
dc.description.sponsorshipВидавнича група «Наукові перспективи» Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління» Громадська організація «Асоціація науковців України»uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаука і техніка сьогодніuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectНУШuk_UA
dc.subjectгромадянське вихованняuk_UA
dc.subjectКонцепція нової української школиuk_UA
dc.subjectстратегічні аспекти соціалізаціїuk_UA
dc.subjectдемократіяuk_UA
dc.subjectдемократичні процесиuk_UA
dc.titleСучасні концепції громадянського виховання НУШuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-номер-Наука-і-техніка-сторінки-235-244.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.