Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/496| Назва: | ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У СУЧАСНОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
| Автори: | Боярчук, Світлана Іванівна |
| Ключові слова: | інтегроване навчання цілісне сприйняття світу інтегроване заняття оптимізація |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Серія/номер: | ;No2(5) |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема організації інтегрованого навчання дітей дошкільного віку, яке є одним із дієвих засобів підвищення якості та інтенсифікації освітньо-виховного процесу у сучасному дошкільному закладі, розкривається сутність поняття «інтеграції». Інтеграція є однією з освітніх перспектив, у якій закладені оптимальні умови діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/496 |
| ISSN: | ISSN 2415-8143 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Боярчук С. 2017.pdf | 391,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.