Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Циплюк, Аліна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-22T15:34:12Z | - |
dc.date.available | 2023-01-22T15:34:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | 37 : 005.591.6 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/486 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у закладі дошкільної освіти. Розкривається змістова сутність понять «здоров’язбережувальне середовище», «підготовка майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у закладі дошкільної освіти». Підкреслюється важливість упровадження спеціальних педагогічних умов у процесі формування готовності майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища. Акцентується увага на комплексному застосуванні педагогічних умов шляхом виокремлення етапів їх реалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 7. Том 1 | - |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальне середовище | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
фахове Рівне.pdf | 547,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.