Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиплюк, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorБубін, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorБоярчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-22T14:46:46Z-
dc.date.available2023-01-22T14:46:46Z-
dc.date.issued2021-12-18-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.28-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/481-
dc.description.abstractУ статті здійснено характеристику процесуально-діяльнісного компонента готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності у закладі дошкільної освіти, яку потрактовано як динамічну інтегративну особистісно-професійну якість, якій властива певна структура. Розглянуто погляди науковців на зміст поняття «готовність вихователя до професійної діяльності», розкрито її структурні компоненти. На основі аналізу наукового фонду з означеної теми визначено змістову складову частину процесуально-діяльнісного компонента, яка передбачає сформованість рефлексивних, комунікативних та органі-заційних умінь і навичок майбутньої професійно-педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКомунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія «Педагогіка»;4-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.titleПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183-Текст статті-339-1-10-20220418.pdf300,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.