Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/478
Назва: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: наукова стаття
Автори: Боярчук, Світлана Іванівна
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
мистецько-творча компетентність дітей дошкільного віку
художньо-продуктивна діяльність
самостійна образотворча діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Серія/номер: ;Випуск 50. Том 1. 2022
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено окремі аспекти підготовки фахівців дошкільної освіти, проаналізовано наукові теоретичні підходи учених, дослідників до визначення поняття «професійна підготовка». Акцентовано увагу на особливостях фахової підготовки майбутніх вихователів щодо формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку у контексті Державного стандарту дошкільної освіти, розкрито сутність поняття «мистецько-творча компетентність» дітей дошкільного віку у руслі нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти. Розглянуто організаційно-методичні засади опанування здобувачами освіти теорією і практикою образотворчого мистецтва під час викладання курсу «Основи образотворчого мистецтва з методикою зображувальної діяльності дітей дошкільного віку», обґрунтовано необхідність оволодіння майбутніми вихователями засобами, методами і прийомами розвитку особистості дитини в процесі образотворчої діяльності як умови кваліфікованого педагогічного супроводження, формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. Зміст курсу акумулює знання, уміння, на яких ґрунтується професійна діяльність, а саме: теоретико-методологічні (знання наукових, філософсько-мистецтвознавчих, психолого-педагогічних засад); когнітивні (вміння орієнтуватися у чинних нормативно-правових документах в галузі дошкільної освіти та керуватися ними у педагогічній діяльності, зокрема, Державним стандартом дошкільної освіти, освітніми, парціальними програмами та ін., навчально-методичними посібниками); технологічні (оволодіння педагогічними технологіями організації і супроводження образотворчої діяльності); прогностичні (знання, вміння планування різних форм роботи з образотворчої діяльності). Вказано, що якісна фахова підготовка забезпечується інтегративною єдністю базових знань, умінь, позитивної мотивації, особистісних, професійно значущих якостей здобувачів освіти. Звернено увагу на важливість та ефективність використання електронних освітніх ресурсів як одного з компонентів освітнього середовища. Охарактеризовано професійні якості та здібності, знання та вміння майбутніх фахівців дошкільної освіти у контексті проблеми формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. Запропоновано завдання, які сприяють підвищенню й досягненню об’єктивно можливих результатів в опануванні майбутніми вихователями елементами технології розвитку малювання, ліплення, аплікації, конструювання, формуванню умінь передбачати та визначати оптимальні умови, шляхи, методи для успішного навчання дітей образотворчої діяльності, розвитку творчих здібностей в умовах організованого педагогічного процесу і самостійної образотворчої діяльності та спрямовані на комплексне вирішення завдань розвитку дітей дошкільного віку засобами мистецької діяльності, впровадженню в практику роботи інноваційних технології художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/478
ISSN: ISSN 2663-6085
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск 50. Том 1. 2022 ІННОВ.ПЕД..pdf164,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.