Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.date.accessioned2023-01-16T19:12:45Z-
dc.date.available2023-01-16T19:12:45Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.issnDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.2.7-
dc.identifier.otherУДК 378:780-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/469-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність професійного становлення бакалаврів музичного мистецтва. Висвітлено специфіку вокально-ансамблевої підготовки студентів у процесі творчої діяльності, що передбачає поєднання теоретичних знань та практичних навичок, набуття необхідних фахових компетенцій. Виокремлено основні педагогічні принципи вокально-ансамблевої підготовки студентів освітнього ступеня бакалавр. Використання запропонованих педагогічних принципів сприятиме ефективній підготовці бакалаврів до керівництва вокальними ансамблями, забезпечуватиме реалізацію творчого потенціалу майбутніх фахівців. Основними педагогічними принципами вокально-ансамблевої підготовки бакалаврів музичного мистецтва виокремлено: принцип єдності колективного музикування, принцип систематичної вокально-професійної спрямованості, принцип цілісності вокально-ансамблевого розвитку, принцип дотримання творчого іміджу, принцип вокально-імпровізаційних практик, принцип художньо-виконавської інтерпретації музичного твору, принцип педагогічної рефлексії, принцип художньо-творчої самореалізації, принцип стимулювання музичного смаку. Акцентовано увагу на доцільності систематичного використання методичних прийомів у роботі з вокальним ансамблем, які дозволяють студентам розвивати не лише вокально-технічні вміння, але й уміння художно-виразового виконавства. Готовність бакалаврів музичного мистецтва до практичної діяльності з вокальним ансамблем визначається високим рівнем музично-теоретичних та вокально-ансамблевих знань, практико-методичних умінь та навичок, здатністю до використання сучасних інтерактивних технологій. Доведено, що лише комплексне забезпечення педагогічних принципів може стати основою якісної вокально-ансамблевої підготовки та формування в бакалаврів музичного мистецтва художньо-виконавського досвіду.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвокально-ансамблева підготовкаuk_UA
dc.subjectбакалавр музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectвокальний ансамбльuk_UA
dc.subjectпедагогічні принципиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-Текст статті-40-1-10-20210518.pdf319,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.