Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомюк (Чоба ) Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorТрач, Олена Теодорівна-
dc.date.accessioned2023-01-16T11:48:06Z-
dc.date.available2023-01-16T11:48:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnISSN 1992-5786-
dc.identifier.otherISSN 1992-5786УДК 373.3.015.311:502(477.82)(045)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/463-
dc.description.abstractСтаттю присвячено зростанню уваги до індивідуальної форми навчання, яка спрямована на організацію навчального процесу з урахуванням індивідуальних відмінностей та особливостей кожного учня, для його становлення як особистості. Значення індивідуального навчання полягає не лише в досягненні високих результатів у засвоєнні знань учнями, а й у покращенні якості навчання, кращому засвоєнні знань, формуванні вмінь і навичок. Зміна національної освіти України, перебудова початкової, середньої та вищої школи спрямовані на забезпечення можливостей, підвищення загальнокультурного та професійного рівнів самоосвіти, відтворення і зміцнення інтелектуального потенціалу нації, вимагають суттєвого піднесення якості навчання молоді, підготовки її до самостійного професійного життя. Одним із першочергових завдань є підготовка сучасної високоосвіченої, конкурентоздатної людини, здатної до творчості. Щоб реалізувати завдання, потрібно докорінно змінити зміст, методи і форми навчально-пізнавальної діяльності учнів, щоб ця діяльність якнайкраще розвивала і формувала творчі здібності. Нині проблема індивідуалізації є не досить розробленою й обґрунтованою. Низка важливих аспектів цієї проблеми залишається не висвітленою. Не розроблено інтегрованої теорії розвитку індивідуальності, яка б поєднувала теорію індивідуального та особистісного розвитку; не чітко пояснюються сутність і відмінність понять «індивідуалізація освіти», «індивідуальний підхід», «індивідуалізація особистості». У статті висвітлюються сутність поняття індивідуалізації позакласної роботи, її функцій і видів; диференційовані особливості використання технічних і наочних засобів у процесі навчання природознавства. У статті охарактеризовано особливості використання природного наочного матеріалу на уроках природознавства та проведення індивідуалізаційних екскурсій, проаналізовано реалізацію принципу індивідуальності на різних типах уроків із природознавства. Перед учителем стоїть завдання створення умов для розкриття індивідуальних можливостей кожної дитини, мобілізації її творчого потенціалу, формування впевненості у своїх силах, що зумовить інтенсивне засвоєння матеріалу, викличе до вивчення навчальної дисципліни великий інтерес. Коли учні працюють індивідуально, то вони можуть якісніше виконати окремі завдання, виразити свою індивідуальністьuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№ 70, Т. 4-
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectіндивідуальнийuk_UA
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальна роботаuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf336,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.