Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/454
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поплавська, Ганна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Курдельчук, Григорій Пантелеймонович | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T13:02:31Z | - |
dc.date.available | 2023-01-13T13:02:31Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-29 | - |
dc.identifier.issn | DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2021-44-08 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/454 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання формування самостійної пізнавальної діяльності учнів методами підходу до діяльності на заняттях з інформатики. Звернуто увагу на роль діяльнісного підходу для активізації самостійної пізнавальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інформатика та обчислювальна техніка;№ 44 | - |
dc.subject | самостійна пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
295-Article Text-981-1-10-20211029.pdf | 306,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.