Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2023-01-13T12:58:29Z-
dc.date.available2023-01-13T12:58:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 37.062.4-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/453-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості педагогічного спілкування у структурі педагогічної діяльності. Визначено, що професійне педагогічне спілкування є комунікативною взаємодією педагога з учнями, батьками, колегами, спрямованою на оптимізацію діяльності. Автор розглядає поняття спілкування, сторони (інтерактивну, перцептивну й комунікативну), етапи педагогічного спілкування та головні ознаки педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 9-
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mir_2016_9_28.pdf236,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.