Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorШевчук, Ольга Петрівна-
dc.date.accessioned2023-01-13T12:24:55Z-
dc.date.available2023-01-13T12:24:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherUDC 159.9:37.091.12(043.3)-
dc.identifier.otherDOI: 10.31339/2413-3329-2020-6(2)-67-73-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/447-
dc.description.abstractМета статті – здійснити теоретичний аналіз і окреслити ймовірні форми інтеграції практик майндфулнес в освітній процес на прикладі вчителів, а також створити теоретичну модель впливу майндфулнес практик на особистість вчителя із професійними деструкціями. У статті висвітлено основні теоретичні моделі розуміння майндфулнес практик. Проаналізовано найефективніші і найчастіше використовувані техніки практикування усвідомленості. Висвітлено головні освітні осередки майндфулнес в Україні. Здійснено теоретичний аналіз емпіричних досліджень закордонних колег у сфері позитивного впливу майндфулнес практик на особистість. Проаналізовано причини професійних деструкцій вчителів. Наведено приклади інтеграції майндфулнес практик для вчителів. Аргументовано доцільність і ефективність даної інтеграції. Серед позитивних змін внаслідок використання практик усвідомленості вчителями відслідковується: покращення рівня концентрації та зосередженості уваги; підвищення уважності до потреб і емоційних станів учнів; створення емоційного балансу та запобігання професійному вигоранню; підвищення рівня стресостійкості; покращення якості стосунків на роботі та вдома; збільшення рівня продуктивності і, як наслідок, академічних успіхів; формування відкритості та готовності до саморозвитку; розвиток рівня рефлексії та навичок регулювати власні емоції; оздоровлення психологічного клімату в класі та підтримка загального психологічного добробуту; покращення якості життя і збільшення суб’єктивного відчуття щастя Наукова новизна полягає у створенні і операціоналізації теоретичної моделі впливу майндфулнес практик на особистість вчителя із професійними деструкціями через призму когнітивного, емоційного, фізіологічного і поведінкового рівняхuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;Том 6, № 2-
dc.subjectемоційний балансuk_UA
dc.subjectусвідомленістьuk_UA
dc.subjectпрактики уважностіuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійні деструкціїuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічна модель впливу майндфулнес практик на особистість вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 6, № 2-67-73.pdf824,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.