Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/446| Назва: | Ефективність педагогічної взаємодії в умовах дистанційного навчання |
| Інші назви: | Наукова стаття |
| Автори: | Ярощук, Наталія Петрівна |
| Ключові слова: | взаємодія спілкування педагогічне спілкування дистанційне навчання діяльність студенти |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
| Серія/номер: | Серія психологічні науки;Випуск 9 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах дистанційної освіти. Визначено поняття та структуру спілкування, а саме його комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/446 |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 9_2021-277-283.pdf | 293,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.