Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/441Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кузьміна, Ірина Вікторівна | - |
| dc.contributor.author | Коляда, Юлія Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-13T09:18:35Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-13T09:18:35Z | - |
| dc.date.issued | 2020-10 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/441 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі аспекти органічності функціонування музичного аспекту в поетичнійтворчості Павла Тичини. Висвітлено сучасні концептуальні підходи до поезії та музичного мистецтва.Проведений комплексний аналіз життєвого шляху автора. Розкрито особливості поетично-музичноїтворчості П. Тичини. Схарактеризовано сприятливі соціальні й психологічні умови, в контексті музичноїдіяльності, розвитку творчої поетики, що засвідчує високий професійний рівень автора. | uk_UA |
| dc.publisher | «Молодь і ринок» | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | №5 (184), 2020 | - |
| dc.subject | синтез музики | uk_UA |
| dc.subject | ритм | uk_UA |
| dc.subject | форма | uk_UA |
| dc.subject | гармонія | uk_UA |
| dc.subject | поліфонізм | uk_UA |
| dc.subject | Павло Тичина | uk_UA |
| dc.title | Органічність функціонування музичного аспекту в поетичній творчості Павла Тичини. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія словесних дисциплін | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 223086-Текст статті-505668-1-10-20210114.pdf | 557,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.