Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/439
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьміна, Ірина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T09:04:51Z | - |
dc.date.available | 2023-01-13T09:04:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/439 | - |
dc.description.abstract | Важливими і актуальним сьогодні є оновлення методів, засобів, технологій навчання майбутніх учителів для досягнення високих освітніх стандартів та насамперед для формування готовності до професійної діяльності, адже результативність і якість роботи майбутніх учителів залежить від їхньої готовності до професійної діяльності. Досягненню цієї мети сприяє застосування інтерактивних методів у процесів підготовки майбутніх учителів [1, с. 5]. У статті сформульовані положення необхідності впровадження системи інтерактивних технологій у процесі вивчення української літератури у вищій школі. Мета роботи – розв’язати головну проблему підготовки сучасного викладача української літератури, що полягає в заміні застарілих змісту, структури, методик, технологій навчання шляхом спрямування самовдосконалення та творчої самореалізації їхньої педагогічної діяльності. Завдання статті полягає в переосмисленні змісту освіти на користь зростання міжпредметної інтеграції, переходу до цілісних поєднань підходів, принципів, методик у процесі самовдосконалення та творчої самореалізації сучасних учителів української літератури. Процес навчання – не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову студента. Він потребує напруженої розумової роботи і його власної активної участі в цьому процесі. Пояснення й демонстрація є малоефективними. Успіхів можна досягти тільки за допомогою інтерактивного навчання. Орієнтація на такі особливості сучасного навчально-виховного процесу зумовлює вибір викладача інтерактивних технологій навчання, в основі яких – підготовка молодої людини до громадянської активності в громадянському суспільстві, активізація навчальних можливостей студента, а не переказування абстрактної, «готової» інформації, відірваної від їхнього життя й суспільного досвіду. Прийоми інтерактивного навчання роблять навчальний процес ефективним, адже змушують студентів мислити, самостійно шукати шляхи розв’язання навчальних завдань. У статті наведені такі форми інтерактивного навчання: «Мікрофон», «Займи позицію», «Коло ідей», «Мозковий штурм», «Закінчи речення», «Прес», літературний диктант, «Рольова гра», «Асоціації», робота в групах, спрощене судове слухання, вікторини, «Літературне лото», «Коло ідей», «Ланцюжок», «Сюжетний хід» тощо. | uk_UA |
dc.publisher | «Інноваційна педагогіка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 21. Том 3; | - |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | творча самореалізація | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | міжпредметна інтеграція | uk_UA |
dc.title | Необхідність впровадження системи інноваційних технологій на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія словесних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
47.pdf | 180,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.