Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/430
Назва: | Формування професійного спілкування майбутнього вихователя дітей дошкільного віку |
Автори: | Калитяк, Анна Іванівна |
Ключові слова: | компетентність професійне спілкування майбутній вихователь освітнє середовище комунікативні навички ефективне спілкування |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні принципи та теоретичні аспекти формування професійного спілкування майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Розкрито актуальну проблему дошкільної освіти – комунікації, що є ключовою в закладі дошкільної освіти. У результаті вихователь має володіти різними способами спілкування – аудіюванням, говорінням, читанням і письмом; повинен знати, як ефективно використовувати ці навички в середовищі закладу дошкільної освіти. Було доведено, що формування професійного спілкування у ЗВО впливає на успіх, якого студенти досягають у своєму академічному та кар’єрному житті. Зроблений аналіз прийомів формування професійного спілкування майбутнього вихователя. Встановлено, що всі вони спрямовані на пошук ефективних методів навчання студентів. Проаналізовано розвиток комунікативних навичок у контексті змішаного навчання. Мета дослідження передбачала аналіз доцільності використання змішаного навчання у формуванні професійного спілкування майбутніх вихователів. У процесі дослідження використовувалися такі методи контролю: кейс-метод, проектний метод, електронне тестування, портфоліо, анкетування. Професійна комунікація – це спеціальна підгалузь комунікації, яка приділяє пильну увагу теоріям і практиці спілкування у професійному контексті. Студенти отримують досвід майстерних методів презентації, теорій організаційної комунікації, кризової комунікації, управління конфліктами та ефективного використання візуальних засобів і медіа, з акцентом на цифрові та нові технології. З’ясовано, що ключовою складовою якісної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти є розвиток комунікативних навичок, що трактується як процес, який дозволяє виразити себе особистісно та покращити професійне спілкування: уміння добре слухати та чітко спілкуватися в освітньому середовищі ЗДО, з батьками, ділових зустрічей та ін.. Студенти люблять використовувати онлайн платформи для обговорень у групі та оголошень. Вони цінують новизну – не нові інструменти, а нові, більш продуктивні та цікавіші способи їх використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/430 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
profesiyne spilkuvannya.pdf | 493,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.