Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/429
Назва: Казкотерапія як психологічний метод у роботі у роботі з дітьми дошкільного віку
Автори: Замелюк, Марія Іванівна
Мііліщук, Світлана Олексіївна
Ключові слова: арт-терапія
казкотерапія
функції казкотерапії
казка
художні казки
дидактичні казки
терапевтичні казки
медитативні казки
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2019
Видавництво: Запоріжжя : КПУ
Серія/номер: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№ 63 Том 1
Короткий огляд (реферат): У статті представлена арт-терапія як сучасна технологія роботи з дітьми дошкільного віку. Охарактеризована казкотерапія як вид арт-терапії, особливості її впровадження в освітній процес сучасних закладів дошкільної освіти. Стаття висвітлює основні характеристики казкотерапії як психологічного методу в роботі з дітьми дошкільного віку. Зазначено, що казкотерапія – напрямок психотерапії, при якому для досягнення терапевтичного ефекту використовуються вигадані історії (казки). Вчасно розказана казка для дитини означає стільки ж, скільки психологічна консультація для дорослого. Визначено, що казкотерапія – це терапія середовищем, особлива казкова атмосфера, в якій можуть проявитися потенційні можливості особистості, може матеріалізуватися мрія; а головне, в ній з'являється відчуття захищеності та присмак таємниці. В роботі здійснено теоре- тичний аналіз поняття. Визначено тенденції впровадження арт-технології казкотерапії як методу, в якому казкова форма застосовується для збереження психічної, духовної та соціальної складових здоров'я, з метою формування Я-концепції особистості. Охарактеризовані види казок і специфіку їх застосування в психотерапії дітей дошкільного віку. Обґрунтовано, що «казкотерапія» використо- вує казкову форму для інтеграції особистості, розвитку творчих здібностей, розширення свідомо- сті, вдосконалення взаємодії дитини дошкільного віку з навколишнім світом. Відзначено, що вико- ристання казкотерапії, як інструменту розвитку особистості дитини та її здібностей, допомагає педагогу і батькам позитивно впливати на здатність дитини фантазувати, сприяє розвитку твор- чого мислення та уяви, розкриває внутрішній світ дитини. Сучасний аналіз освітнього процесу та численних досліджень показав, що принципова відмінність казкотерапії та інших проектних методик полягає в тому, що результат неможливо передбачити, він завжди індивідуальний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/429
ISSN: DOI 10.32840/1992-5786.2019.63-1.8
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Замелюк, Міліщук Казкотерапія.pdf195,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.