Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/415Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Замелюк, Марія Іванівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-01-12T08:43:30Z | - | 
| dc.date.available | 2023-01-12T08:43:30Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | - | 
| dc.identifier.citation | Замелюк М., Крутій К.,Деснова І. | uk_UA | 
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/415 | - | 
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано дефініцію «гра як провідний тип діяльності дошкільника». Гра визначається як провідна діяльність у дошкільному віці. Окреслено особливості гри в різних періодах, а також розвиток особистості в грі. Звертається увага на те, що за організацією збагачення ігрового середовища стоїть ініціатива й активність дорослого. Дитинство втрачає сенс унікального вікового періоду, де переважає справжнє джерело розвитку: живе спілкування, гра. Сучасна дитина включається у відносини співпраці, взаємодопомоги, партнерства. Проаналізовано значення ігрової діяльності для розвитку мотиваційної сфери дитини, її самосвідомості, розвитку уяви, спілкування, мислення та іншого. Серед переваг – класифікація ігор наочно показує ступінь активності й свободи дитини, коли вона виступає учасником ігрової діяльності. Кожна гра ‒ це спілкування дитини з дорослими, з іншими дітьми; це школа співпраці, в якій вона вчиться та радіє успіхам однолітків і стійко переносить свої невдачі. Доброзичливість, підтримка, радісна обстановка, вигадки й фантазії ‒ тільки в такому випадку ігри будуть корисні для розвитку дитини. | uk_UA | 
| dc.publisher | Академічні студії. Серія: педагогіка | uk_UA | 
| dc.relation.ispartofseries | Вип. 4.ч.2. С. 84-91.; | - | 
| dc.subject | дитина дошкільного віку | uk_UA | 
| dc.subject | ігрова компетентність | uk_UA | 
| dc.subject | ігрове середовище, | uk_UA | 
| dc.subject | ігрова діяльність, | uk_UA | 
| dc.title | ДЕФІНІЦІЯ «ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ТИП ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА»: АНАЛІЗ ПІДХОДІВ | uk_UA | 
| dc.type | Article | uk_UA | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 199-Текст статті-371-1-10-20220419.pdf | 387,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.